عطر و ادکلن عطر , ادکلن , خرید عطر , خرید ادکلن , عطر و ادکلن , خرید عطر و ادکلن , فروش عطر و ادکلن , خرید پستی عطر و ادکلن , خرید اینترنتی عطر و ادکلن , عطر و ادکلن برای جوانان , عطر و ادکلن برای دانشجویان , عطر و ادکلن برای کارمندان , عطر و ادکلن برای مهندسان , عطر و ادکلن برای پزشکان , عطر و ادکلن برای دختران , عطر و ادکلن برای شب نشینی ها , برای مهمانی ها , عطر و ادکلن برای عروسی ها , عطر و ادکلن برای مجالس , عطر و ادکلن برای خانم ها , عطر و ادکلن برای منشی ها , عطر و ادکلن برای دید و بازدید ها , عطر و ادکلن برای زنان شیک پوش , عطر و ادکلن برای دانشگاهیان , عطر و ادکلن , خرید عطر و ادکلن , عطر زنانه , ادکلن زنانه , ادکلن مردانه , عطر مردانه tag:http://odkolon40.mihanblog.com 2019-09-10T22:50:59+01:00 mihanblog.com مقاله مبانی علم جغرافیا 2016-03-24T05:42:08+01:00 2016-03-24T05:42:08+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/2441 آق سنم سنم مقاله مبانی علم جغرافیاقیمت:70000ریال         موضوع  :    مبانی علم جغرافیا     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)    مقدمه :    با آنكه جغرافیا نیز مانند اكثر علومی كه بشر را در طول تاریخ زندگی وی بر روی كره زمین كمك و هدایت كرده اند، روندی پرنوسان را پشت سر گذاشته و تا كنون كه دوره شكوفائی آن است و به جامعه جهانی خدمات ارزنده ای كرده است هنوز تعریف واحدی كه مورد قبول محقیقی و اهل فن باشد از ان نشده است.&
مقاله مبانی علم جغرافیا




قیمت:70000ریال

    

    موضوع  :

    مبانی علم جغرافیا

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    با آنكه جغرافیا نیز مانند اكثر علومی كه بشر را در طول تاریخ زندگی وی بر روی كره زمین كمك و هدایت كرده اند، روندی پرنوسان را پشت سر گذاشته و تا كنون كه دوره شكوفائی آن است و به جامعه جهانی خدمات ارزنده ای كرده است هنوز تعریف واحدی كه مورد قبول محقیقی و اهل فن باشد از ان نشده است.

    لازم به ذكر است كه انسان از آغاز پیدایش و حركت در جهات مختلف و بدنبال اهدافی كه منجر به سیر كردن شكم و پناه جستن در تأمین ها جهت حفظ و حراست از پدیده های مختلف جغرافیائی و یا همه همنوعان و موجودات مزاحم می شده است به صورتی خطری و یا ناآگاهانه از جغرافیا مدد گرفته و در پناه عوامل لامتجزای آن آرام گرفته است . بنابر این بهره گیری از جغرافیا سابقه ای طولانی دارد، لاكن تا پیش از پی بردن به یاد گیری سواد و ایجاد فرهنگ مكتوب ، آثاری كه نشان دهد انسان چگونه از دانش جغرافیا بهره می گرفته است بصورت منظم و متوالی در دست نیست.

    با آنكه كارهای نوشته شده جغرافیائی در تمدنهای گذشته :‌یونان، روم، مصر، چین، بین النهرین، هند و ایران در قالب لوح های گلی یا حكاكی برروی سنگها و كتابت بروی پا پیروس انجام می شده است، با اینحال غالب اصطلاحات جغرافیائی ما بخاطر ارتباطات فرهنگی با كشورهای مغرب زمین از آنچه یونانیان انجام داده اند، نثات گرفته است. با این وجود تا گذشته ای نه چندان دور، جغرافیا را علمی توصیفی می دانستند و در صورت نیاز به آمار و اطلاعات برای وصف آنچه می نوشتند و یا می خواستند به نمایش در آورند، وقتی با شكل روبرو می شدند جای آن را خالی می گذاشتند، اما در اكثر موارد توصیفاتی كه از یك مكان یا گروهی از انسانها می شد، ‌مبتنی بر مشاهده و تجربه بود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
ادکلن زنانه ورساچه صورتی برای زنان زیبا و با کلاس 2015-09-29T01:13:31+01:00 2015-09-29T01:13:31+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/521 آق سنم سنم ادکلن زنانه ورساچه صورتی ادکلن زنانه ورساچه (Versace) تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند اگر به دنبال یک ادکلن منحصر به فرد با رایحـــه ای دلپذیر و ماندگار هستید قیمت 34000 تومان   ادکلن زنانه ورساچه (Versace)تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسنداگر به دنبال یک ادکلن منحصر به فرد با رایحـــه ای دلپذیر و ماندگار هستید ادکلن ورساچه ساخت ایتالیا را امتحان کنید!پرفروش ترین ادکلن زنانه سال هم اکنون در چند قدمی شماستتنها چند کلیک مانده به محبوب ت

ادکلن زنانه ورساچه صورتی

ادکلن زنانه ورساچه (Versace) تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند اگر به دنبال یک ادکلن منحصر به فرد با رایحـــه ای دلپذیر و ماندگار هستید


قیمت 34000 تومان
 





 

ادکلن زنانه ورساچه (Versace)


تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند

اگر به دنبال یک ادکلن منحصر به فرد

با رایحـــه ای دلپذیر و ماندگار هستید

ادکلن ورساچه ساخت ایتالیا را امتحان کنید!

پرفروش ترین ادکلن زنانه سال هم اکنون در چند قدمی شماست

تنها چند کلیک مانده به محبوب ترین ادکلن زنانه امسال

مطمئنا پس از تجربه، آن را به عزیزانتان معرفی خواهید نمود ...


قیمت 34000 تومان
 








ادکلن ورساچه صورتی زنانه محصول پرفروش ایران و اروپا

این ادکلن خوشبو توسط کمپانی بزرگ و معتبر ورساچه طراحی و ساخته و روانه بازار چهان شده است.

ادکلن ورساچه محصولی نسبتا جدید و خوشبوی کمپانی بزرگ ورساچه ایتالیا می باشد.

این ادکلن به عطر بلوری روشن لقب گرفته است.





محرک ، فریبنده ، مشهور . . .

کریستال روشن ، عنوان این عطر بوده که شفافیت و وضوح آمیخته با رایحه ی آن سرشار از تازگی و لطافت زنانه است .

رایحه ی این عطر آمیزه ای از انار ، گل صد تومانی ، ماگنولیا ، لوتوس ، کهربا ، مشک و چوب درخت ماهون می باشد .

 این عطر توسط Alberto Morillas طراحی و ساخته شده است .


قیمت 34000 تومان
 




طراحی الماس گونه ی درب این عطر در رنگهای جذاب آن برای مدل های مختلفش

 آن را به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل کرده است .





قیمت 34000 تومان
 


]]>
ادکلن مردانه فراری رایحه ای استثنایی برای مردان شیک پوش 2015-09-21T00:15:15+01:00 2015-09-21T00:15:15+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/520 آق سنم سنم ادکلن مردانه فراری (Ferrari Black) : اگر به دنبال ادکلنی متفاوت هستید ... ادکلن Ferrari Black را انتخاب کنید!  قیمت 34000 تومان ادکلن مردانه فراری (Ferrari Black)اگر به دنبال تسخیر اطراف خود هستیداگر به دنبال ادکلنی متفاوت هستیدادکلن Ferrari Black را انتخاب کنید!رایحه ای استثنایی و دوست داشتنیبرای آقایان خوش سلیقه پس ازمدت ها تولیدات متفاوت از کمپانی های مختلف ، بسیار دور از تصور بود که برند فراری با عطرهای نسبتاً اسپورت خود بتواند محصولی عرضه کند که حتی تو

ادکلن مردانه فراری (Ferrari Black) :

اگر به دنبال ادکلنی متفاوت هستید ... ادکلن Ferrari Black را انتخاب کنید!


 
قیمت 34000 تومان




ادکلن مردانه فراری (Ferrari Black)


اگر به دنبال تسخیر اطراف خود هستید

اگر به دنبال ادکلنی متفاوت هستید

ادکلن Ferrari Black را انتخاب کنید!

رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی

برای آقایان خوش سلیقه



پس ازمدت ها تولیدات متفاوت از کمپانی های مختلف ، بسیار دور از تصور بود که

برند فراری با عطرهای نسبتاً اسپورت خود بتواند محصولی عرضه کند که حتی توان قیاس با تولیدات Niche را داشته باشد!


 به راحتی می توان آن را در رده ای بالاتر از M7 یا Ford Tuscan Leather قرار داد .

در این مدت کوتاه ، این تولید مردانه علی رغم سنگین بودن رایحه و کلاس کاری ،


قیمت 34000 تومان




بازخورد بسیار خوبی در میان خانم ها نیز داشته است!

اگر بنا باشد امتیازی را به طراحی این عطر با تمامی فراز و نشیب هایش اختصاص دهیم

شاید 10 از 10 نمره ی کمی باشد! این عطر تلفیقی از برترین هاست ...



ویژگی های محصول:

عمر محصول: 10الی 12 ساعت


قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

مناسب برای : مردان

سن مصرف : تمام سنین

بو: گرم و شیرین

فصل: چهار فصل






قیمت 34000 تومان



مشخصات محصول:

نام ادکلن : Ferrari Black For Men

شركت تولید كننده : Ferrari

كشور تولید كننده : ایتالیا

حجم : 125 ML

نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilet




توضیحات :


این نسخه های جدید Ferrari نسخه هایی هستند که با ادای احترام به نسخه های کلاسیک


 Ferrari Black و Ferrari Red به صورت کاملا اسپورت برای نسل جوان ارائه گردیده اند

و عطرهایی هستند با رایحه ای مدرن و مردانه . بنا بر گفته شرکت سازنده ،

رایحه این عطرها نگرش قدرتمند بودن و میل به پیروزی تیم فراری را در شما ایجاد خواهد کرد .


 

قیمت 34000 تومان



 
  ]]>
ادکلن زنانه افوریا جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان 2015-09-16T00:07:09+01:00 2015-09-16T00:07:09+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/519 آق سنم سنم ادکلن زنانه افوریاادکلن زنانــه افوریا - Euphoria : پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Klein جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان خرید پستیقیمت 35000 تومان  ادکلن زنانه افوریا - Euphoriaپدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Kleinجزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهانبا رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...پیشنهادی برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقهآخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!قیمت 35000 تومان  عطر زنانه افوریا ادکلن زنانه افوریا

ادکلن زنانــه افوریا - Euphoria :

پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Klein جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان


خرید پستی

قیمت 35000 تومان

 





ادکلن زنانه افوریا - Euphoria


پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Klein

جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان

با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!


قیمت 35000 تومان

 





عطر زنانه افوریا کالوین کلین، عطری بسیار جذاب، محرک، هوس انگیز و اغوا کننده است

 که توجه همه را به خود جلب می کند، این عطر زنانه در سال 2005 توسط کمپانی کالوین کلین به بازار عرضه شد.


با این عطر زنانه شادابی و حس پیروزی را تجربه کنید.

افوریا بعد از روانه شدن به بازار به سرعت طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد،


رایحه جذاب و دوست داشتنی افوریا و ماندگاری بالا علت محبوبیت آن است

و همین امر باعث شده در طی چند سال اخیر یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا باشد.




قیمت 35000 تومان

 



این عطر از گلهای اغوا کننده و میوه های عجیب و غریب ساخته شده؛

در ترکیبات این عطر زنانه، از اسانس گلهای خوش رنگ تیره مانند

گل رز، سیب ژاپنی، ارکیده سیاه، چوب قرمز، بنفشه سیاه و کهربا استفاده شده است.

ویژگی های محصول:

عمر محصول : 12 الی 16 ساعت

قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

مناسب برای : زنان

سن مصرف : تمام سنین

بو: گرم و شیرین

فصل: چهار فصل


قیمت 35000 تومان

 



مشخصات محصول:

نام ادکلن : Euphoria

شركت تولید كننده : Calvin Klein

كشور تولید كننده : فرانسه

حجم : 100 ML

نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume

 
 
قیمت 35000 تومان
 




]]>
ادکلن زنانه آلین خوشبو برای زنان زیبا و شیک پوش 2015-09-06T00:11:45+01:00 2015-09-06T00:11:45+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/518 آق سنم سنم ادکلن زنانه آلینادکلن زنانه آلین (Alien) : پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسه رایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ... خرید پستیقیمت 33000 تومان   پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسهرایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ...تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسندبا ماندگاری طولانیبا بسته بندی اورجینال و فوق العاده شکیلبه همراه کیف و دفترچه اورجینالقیمت 33000 تومان رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ ع

ادکلن زنانه آلین

ادکلن زنانه آلین (Alien) :

پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسه رایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ...

خرید پستی

قیمت 33000 تومان





  پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسه

رایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ...

تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند

با ماندگاری طولانی

با بسته بندی اورجینال و فوق العاده شکیل

به همراه کیف و دفترچه اورجینال


قیمت 33000 تومان








رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت

تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند.

رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد و چون پیچکی بر

اندام بانوان بی بدیل تنید. هوشمندی ، فلسفه ی بارز این رایحه بوده که عمیق و مرموز به باورهای زنانه

تلنگر زده و ابتدایی جذاب را بر سر راه ها قرار داده است. کهربا ، ترکیبات جنگلی ، یاسمن هندی و سایر ترکیبات معطر

مرموز اصلی ترین بازیگران در ایفای نقش این رایحه ی بی نظیرند. شخص های Dominique Ropion و Laurent Bruyere

سازندگان این همیشه جاودان صنعت عطر سازی اند.

به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد.


قیمت 33000 تومان









ویژگی های محصول:

عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل


قیمت 33000 تومان








مشخصات محصول:

نام ادکلن : Alien
شركت تولید كننده : Thierry Mugler
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 90 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume


قیمت 33000 تومان








قیمت 33000 تومان



]]>
ادکلن زنانه ولنتینا برای زوج های جوان 2015-08-27T00:10:43+01:00 2015-08-27T00:10:43+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/517 آق سنم سنم ادکلن زنانه ولنتینا ادکلن زنانه ولنتینا (Valentina) رایحه ای عاشقانه، احساسی و رمانتیک از بهترین گل ها و شکوفه های دنیا ... خرید پستی  قیمت 34000 تومانادکلن زنانه ولنتینا (Valentina)رایحه ای عاشقانه، احساسی و رمانتیکاز بهترین گل ها و شکوفه های دنیا ...با کیفیت عالی و ماندگاری طولانیدارای بسته بندی شکیل و فوق العاده زیبابهترین و ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...قیمت 34000 تومانکمپانی محبوب ولنتینو شاهکار جدید خود را به نام Valentina معرفی ن ادکلن زنانه ولنتینا

ادکلن زنانه ولنتینا (Valentina) رایحه ای عاشقانه، احساسی و رمانتیک از بهترین گل ها و شکوفه های دنیا ...


 
قیمت 34000 تومان




ادکلن زنانه ولنتینا (Valentina)


رایحه ای عاشقانه، احساسی و رمانتیک

از بهترین گل ها و شکوفه های دنیا ...



با کیفیت عالی و ماندگاری طولانی

دارای بسته بندی شکیل و فوق العاده زیبا

بهترین و ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...


قیمت 34000 تومان






کمپانی محبوب ولنتینو شاهکار جدید خود را به نام Valentina معرفی نمود.


گل ها و شکوفه ها شخصیت اصلی این عطر را ارائه می دهند و در باطن این عطر کارکتری مرموز نهفته است.


قیمت 34000 تومان







کمپانی ولنتینو اعلام کرده است که این محصول را مخصوص هدیه تولید کرده است

و طراحی آن را به گونه ای انجام داده است که فوق العاده شکیل می باشد و بر روی شیشه ادکلن نیز 3 گل قرار گرفته است


که زیبایی محصول را دو چندان می کند.




ویژگی های محصول:

عمر محصول : 12 الی 16 ساعت

قدرت خوشبویی: عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

مناسب برای : زنان

سن مصرف : تمام سنین

بو: ملایم و شیرین

فصل: چهار فصل


قیمت 34000 تومان






مشخصات محصول:

نام ادکلن : Valentina

شركت تولید كننده : Valentino


قیمت 34000 تومان




كشور تولید كننده : اسپانیا

حجم : 80 ML

نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume




روش خرید:
 
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش،

 ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید،

سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت 34000 تومان



]]>
مقاله اثر نام تجاری داخلی بر تعهد کیفیت خدمات کارکنان 2015-06-23T04:00:21+01:00 2015-06-23T04:00:21+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4371 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTANعنوان فارسی مقاله: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راه کار فناوری اطلاعات در پاکستاندسته: اقتصاد - بازاریابی - فناوری اطلاعاتفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.__________________
عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN
عنوان فارسی مقاله: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راه کار فناوری اطلاعات در پاکستان
دسته: اقتصاد - بازاریابی - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده از تکنیک های مختلف به منظور برقراری ارتباط با ارزش های برند اصلی و دادن وعده در داخل سازمان با هدف همتراز نمودن خدمات کارکنان با فرایند برندسازی است. از سوی دیگر، تعهد کیفیت شناسایی کارکنان بخش خدمات با کیفیت هدف گرایی سازمان می باشد. بررسی انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر این عوامل جمعینی قرار ندارند. 
مقدمه:
ما در عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله نقش فن آوری اطلاعات در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا 2015-06-23T03:49:02+01:00 2015-06-23T03:49:02+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4370 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: Information technology and its changing roles to economic growth and productivity in Australiaعنوان فارسی مقاله: فناوری اطلاعات و نقش در حال تغییر آن در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیادسته: اقتصاد - فناوری اطلاعاتفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:در این مقاله، بررسی م
عنوان انگلیسی مقاله: Information technology and its changing roles to economic growth and productivity in Australia
عنوان فارسی مقاله: فناوری اطلاعات و نقش در حال تغییر آن در رشد اقتصادی و بهره وری در استرالیا
دسته: اقتصاد - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، بررسی مان در مورد نقش سرمایه گذاری در فن آوری اطلاعات(IT) تولید و بهره وری اقتصادی در استرالیا را طی حدوداً چهار دهه توضیف می نمایید. چارچوب مورد استفاده در این مقاله یک تابع تولید کلی می باشد، که در آن سرمایهIT  به عنوان یک ورودی مجزا از تولید در امتداد سرمایه های غیر IT و کار در نظر گرفته است. نتایج تجربی حاصل از این مطالعه، شواهد پیشرفت فنی قوی در اقتصاد استرالیا در دهه 19900 را نشان می دهد.  سرمایه IT  تاثیر قابل توجهی بر بازده، بهره وری نیروی کار و پیشرفت های فنی دهه1990 داشته است. با این حال، در سال های اخیر، سهم سرمایه IT بر بازده و بهره وری نیروی کار کاهش یافته است. در نتیجه بازیافت مجدد بهره وری سرمایه IT ، به خصوص در زمینه سرمایه گذاری IT در آینده، به عنوان یک چالش کلیدی برای استرالیا باقی مانده است.
واژه های کلیدی: فن آوری اطلاعات، بهره وری رشد اقتصادی
1. مقدمه
از آنجا که در اواخر دهه 1990 تعداد قابل توجهی از مطالعات،  سهم فن آوری اطلاعات(IT) بر روی  بهره وری و رشد اقتصادی را مورد بررسی قرار داده اند، غالباً از داده های کشور ایالات متحده (US) (یورگنسن و استیرو، 1999، 2000 ؛ الینر و سیچل، 2000) و به صورت همزمان از داده های کشورهای دیگر استفاده شده است(به عنوان مثال، پرهام، رابرتز و سان، 2001، برای استرالیا) . این مطالعات سهم در حال ترقی سرمایه IT بر بهره وری و رشد را در دهه 1990 نشان داده اند. با این حال، در دهه 2000، رشد بهره وری در بسیاری از کشورهای پیشرفته کاهش یافته است(دلمان، 2009). بنابراین سوالاتی در مورد نقش مناسب سرمایه گذاری IT در رشد اقتصادی و بهره وری در زمینه های تاریخی مطرح می شود. علاوه بر این، در متن حاضر برای طراحی استراتژی های مداخله برای آینده، باید نقش سرمایه IT را مجدد ارزیابی نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله مسائل مربوط به حسابداری تعهدی و بودجه ریزی توسط دولت 2015-06-23T02:54:56+01:00 2015-06-23T02:54:56+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4369 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: Issues in Accrual Accounting and Budgeting by Governmentعنوان فارسی مقاله: مسائل مربوط به حسابداری تعهدی و بودجه ریزی توسط دولتدسته: اقتصاد - حسابداریفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:پذیرش سیستم حسابداری و بودجه ریزی تعهدی در  برنامه اصلاحات مشترک المنافع بخش دولتی در
عنوان انگلیسی مقاله: Issues in Accrual Accounting and Budgeting by Government
عنوان فارسی مقاله: مسائل مربوط به حسابداری تعهدی و بودجه ریزی توسط دولت
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پذیرش سیستم حسابداری و بودجه ریزی تعهدی در  برنامه اصلاحات مشترک المنافع بخش دولتی در طول 20 سال گذشته امری محوری بوده است. این اصلاحات در نشریاتی چون وزارت اقتصاد(Department of Finance) (DOF، 1994) ، کمیسیون ملی حسابرسی (1996)؛ گاتری و پارکر (1998)؛ وانا و کلی و فورستر (2000) توضیح داده شده است. آنها با تحسین و وعده بسیار برای بهبود بهره وری مدیریت منابع و اثربخشی در ارائه سیاست و افزایش شفافیت یافته در مورد  اطلاعات و پاسخگویی به مجلس و عموم مردم اعلام شده اند. با این حال، در حالی که پیشرفت های مهمی در این موضوع ایجاد شده است، نگرانی های قابل توجهی در مورد سیستم های جدید باقی می ماند که مشکلات زیادی ایجاد می نمایند. 
ویژگی های اصلی سیستم های سنجش مالی جدید و مشکلات ایجاد شده توسط آنها در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. مشکلات ناشی از کنارگذاشتن حسابداری نقدی سابق و سیستم بودجه ریزی(CABS) در نتیجة معرفی حسابداری تعهدی و معرفی همزمان دو سیستم بطور واضح متفاوت حسابداری تعهدی و بودجه ریزی (AABS)- سیستم استانداردهای حسابداری استرالیا(AAS) و سیستم آمار های مالی دولت (GFS)- ایجاد شده اند. ادعا شده است که:
• سیستم CAB باید به دلیل ارائه اطلاعات لازم برای مدیریت سیاست های مالی و پول نقد دولت مجدداً معرفی شود؛
• تنها باید از یک سیستم AAB استفاده شود.
• سیستم روز رسانی شده GFS ، باید به دلیل ارائه اطلاعات مورد نیاز توسط دولت ها پذیرفته شده و سیستم AAS باید به دلیل رابطه محدود نمودن با محیط دولت ها متوقف شود.
• سیستم CAB باید به عنوان مولفة جدایی ناپذیر سیستم AABطراحی شود.
این مقاله با بررسی اجمالی نقش حسابداری در نتیجه اطلاعات مدیریت مالی و سیستم گزارش دهی دولت و ماهیت و نقش دولت برای اثبات نیاز به اطلاعات مالی آن آغاز می شود. سپس ماهیت هر یک از سه سیستم حسابداری و نوع اطلاعات ارائه شده توسط هر یک را بررسی می نمایم و در ادامه نتیجه گیری و توصیه های من قرار دارد. این مقاله به فعالیت های بخش عمومی دولت در مورد ثروت عمومی و اطلاعات به طور منظم منتشر شده در صورت وضعیت های مالی دولت محدود شده است. در حالی که در آن اشاره ای به دولت های ایالتی و منطقه ای نمی شود، اما اصول یکسانی برای آنها اعمال می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک 2015-06-23T02:53:07+01:00 2015-06-23T02:53:07+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4368 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: Job Characteristics as Predictors of Work Motivation and Job Satisfaction of Bank Employeesعنوان فارسی مقاله: ویژگی های کاری به عنوان پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانکدسته: اقتصاد - مدیریتفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد
عنوان انگلیسی مقاله: Job Characteristics as Predictors of Work Motivation and Job Satisfaction of Bank Employees
عنوان فارسی مقاله: ویژگی های کاری به عنوان پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد ویژگی های کار به عنوان پیش بینی کننده انگیزه کاری و رضایت شغلی نماید. داده ها برای دستیابی به این اهداف با کمک اجرای پرسشنامه ای برای کارمندان  بانک بخش خصوصی و عمومی در آندرا پرادش، جمع آوری شدند. ابزار اصلی تجزیه و تحلیل داده ها با کمک همبستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه انجام شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که تنوع مهارت بعنوان پیش بینی کننده مهم و مثبتی در رضایت شغلی شناخته شده در حالی که هویت شغلی، هدفداری کاری، خودمختاری  و بازخورد، پیش بینی کنندة منفی رضایت شغلی هستند. هدفداری کاری ، خودمختاری  و بازخورد با توجه به انگیزه درونی، بطور معنادار و مثبتی پیش بینی کنندة انگیزه درونی هستند. خودمختاری تنها بُعدی می باشد که پیش بینی کننده منفی انگیزه بیرونی است.
واژه های کلیدی:
 ویژگی های شغلی، رضایت شغلی و انگیزه کار
1. مقدمه
مفهوم مدل ویژگی های شغلی بر روی طراحی شغلی تمرکز می نماید، لذا به فرد انگیزه می دهد (دروار، 2006).  هکمن، اولدهام، جانسون، و پوردی (1976) این رویکرد را بر اساس بررسی های تشخیصی شغلی گسترش دادند. ویژگی های شغلی، هدف ویژگی های مشاغل می باشند،  رتبه چنین مشاغلی شغل به گونه ای طراحی شده که انگیزه درونی کار و رضایت شغلی متصدیان کار را بالا می برد (هاکمن و اولدهام، 1974). هدفداری کاری ، تنوع مهارت، هویت شغلی، خودمختاری  و بازخورد که پنج ویژگی اصلی شغلی هستند، ارتباط مثبت با رضایت شغلی و عملکرد اعتقاد دارند (هانتر ئی پی، 2006).



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی, موانع و راه حل ها 2015-06-23T02:51:50+01:00 2015-06-23T02:51:50+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4367 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutionsعنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل هادسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرتفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی
عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
دسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.
طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.
یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.
اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.
واژه های کلیدی:
مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار
مقدمه
هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی 2015-06-23T02:39:33+01:00 2015-06-23T02:39:33+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4366 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretationعنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانیدسته: اقتصادفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 47جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصر
عنوان انگلیسی مقاله: Laddering theoy, method, analysis, and interpretation
عنوان فارسی مقاله: نظریه، روش، تجزیه و تحلیل و تفسیر نردبانی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 47
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اخیراً پژوهش بر روی ارزش های شخصی در بازاریابی مورد توجه زیاد دانشگاهیان و پزشکان قرار گرفته است. توصیف عمیق تر مصرف کنندگان و رابطه شان با محصولات نه تنها برای درک موقعیت یابی های «شناختی» محصولات فعلی ست، بلکه اجازه پیشرفت استراتژی های موقعیت یابی محصولات جدید را نیز می دهد. شت (1983) با توجه به تصدیق این دیدگاه روان شناختی تر در مورد بازار نشان می دهد که بازاریابی جامع محصولات در سال 1980 هم برای محققان و هم مدیران در صورتی به دست می آید که در حال حاضر نه، اتخاذ این گرایش مبتنی بر مصرف کننده را به جای چیزی که صرفا بر ویژگی های محصول  تمرکز دارد، نپذیرند. کاربرد دورنمای ارزش های شخصی در بازاریابی محصولات مصرف کننده را می توان از لحاظ نظری به دو دیدگاه زمینه ای ، «کلان» نشان دهنده جامعه شناسی و «خرد» نشان دهنده روانشناسی (رینولدز، 1985) طبقه بندی می شود. دیدگاه کلان به روش پژوهش زمینه یاب استاندارد اشاره دارد که با طرح طبقه بندی در دسته بندی پاسخ دهندگان به خوشه ها یا گروه های از پیش تعیین شده ترکیب شده است (بعنوان مثال روش شناسی VALS از موسسه تحقیقاتی استنفورد). سپس محصولات و استراتژی های موقعیت یابی آنها به سوی توسل به این گروه های هدف جامع هدایت می شود، از قبیل توسل به مرکز هدف مریل لینچ برای جهت گیری انجام دهنده ای که تمایل به صادر نمودن و «پیشرفت نمودن» دارد (پلامر، 1985).
رینولدز (1985) تذکر می دهد که اعتبار ظاهری شدید اینها نسبت به طبقه بندی  های کلی در ارائه درک، به طور خاص، در مورد چگونگی جنبه های واقعی محصول متناسب با زندگی مصرف کننده موفق نمی باشد. به این ترتیب، رویکرد زمینه یابی کلان تنها به بخشی از پاسخ، یعنی جهت گیری ارزش کلی در بخش های هدف بازار می پردازد. عدم وجود، مولفه کلیدی تعریف استراتژی موقعیت یابی می باشد- ارتباط بین محصول و نقش شخصی آن در زندگی مصرف کننده.
دیدگاه روانشناختی ارائه شده بر اساس نظریه وسیله-هدف توسط رویکرد «خرد» (گاتمن 1982)، به طور خاص بر روی ارتباط بین ویژگی هایی تمرکز می نماید که در محصولات وجود دارد («هدف»). این نتایج برای مصرف کننده توسط ویژگی ها و ارزش های شخصی ارائه شده («وسیله») و موجب تقویت این نتایج می شود. دورنمای وسیله-هدف به دقت در موازات منشا نگرش پژوهش ارائه شده توسط نظریه ارزش- انتظار قرار دارد (روزنبرگ، 1956)، که ثابت می نماید که رفتارهای مصرف کنندگان پیامدی دارد و این مصرف کنندگان یاد می گیرند پیامدهای  خاص را به ویژگی های خاص محصول که از طریق رفتار خرید شان تقویت شده مربوط سازند. سپس، فرضیه رایج این است که مصرف کنندگان یاد می گیرند محصولات حاوی ویژگی باشد که ابزاری برای دستیابی به پیامدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. نظریه وسیله- هدف به سادگی با منطق اساسی مشخص می نماید که چرا این پیامدها مهم می باشند، یعنی، ارزش های شخصی آن ها را تعیین می نماید.
تمرکز این مقاله بر روی شرح جزئیات مخصوص در مورد روش مصاحبه دقیق و تجزیه و تحلیل، به اصطلاح «نردبانی» قرار دارد(گاتمن و رینولدز، 1979؛ رینولدز و گاتمن، 1984)، تا سلسله مراتب وسیله-هدف تعریف شده توسط این عناصر کلیدی و ارتباطات آنها را کشف نماید. ترکیب عناصر همبسته یا نردبانی، ارتباط بین محصول و فرایند ادراکی مصرف کنندگان را نشان می دهد، که همان طور که قبلاً اشاره شد، موجب درک مستقیم تر و بدین گونه درک مفید تر مصرف کنندگان می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله تاثیر وابستگی در پیاده سازی ERP : تجزیه و تحلیل تجربی 2015-06-23T02:37:10+01:00 2015-06-23T02:37:10+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4365 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: The role played by interdependences in ERP implementations: An empirical analysis of critical factors that minimize elapsed timeعنوان فارسی مقاله: نقش ایفا شده توسط وابستگی های پیاده سازی برنامه ریزی منابع سرمایه ای: تجزیه و تحلیل تجربی عوامل مهمی که زمان سپری شده را به حداقل می رساننددسته: اقتصاد - مدیریت - مدیریت بازرگانیفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی س
عنوان انگلیسی مقاله: The role played by interdependences in ERP implementations: An empirical analysis of critical factors that minimize elapsed time
عنوان فارسی مقاله: نقش ایفا شده توسط وابستگی های پیاده سازی برنامه ریزی منابع سرمایه ای: تجزیه و تحلیل تجربی عوامل مهمی که زمان سپری شده را به حداقل می رسانند
دسته: اقتصاد - مدیریت - مدیریت بازرگانی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما نقش انواع مدل های مختلف که زمان صرف شده در پیاده سازی ERP (برنامه ریزی منابع سرمایه ای ) را تحت تاثیر قرار می دادند، تجزیه و تحلیل نمودیم. با استفاده از مفهوم وابستگی های  همراه با تئوری یکپارچه سازی  سازمانی ، بین مدل های پشتیبان تجاری و زنجیره ارزش تمایز ایجاد نموده و تأیید نمودیم که زمان اجرای آنها متفاوت می باشد. ما همچنین وجود صرفه جویی در زمان و مکانیسم های تسهیل دهنده  ای که می توانند کل زمان سپری شده برای پیاده سازی ERP را با این نوع مدل ها کاهش دهند، مشخص نمودیم. با استفاده از داده های 141 سازمان و مدل های استمرار اقتصادسنجی، متوجه حمایتی تجربی از فرضیه هایمان شدیم. نتایج ما از طریق کنترل های متنی ، سازمانی و کنترل های خاص پروژه ، منجر به این استنتاج شد که مدل های زنجیره ارزش برای پیاده سازی زمان بیشتری را نسبت به مدل های پشتیبان تجاری می گیرند. علاوه بر این ، متوجه شواهدی تجربی از صرفه جویی زمان و مکانیزم های تسهیل دهندة روند پیاده سازی ERP شدیم.
کلمات کلیدی:
پیاده سازی ERP ، وابستگی های  زمان سپری  شده، یکپارچه سازی سازمانی ، مکانیسم های تسهیل دهنده، صرفه جویی در زمان
1. مقدمه
هنوز هم شناخت عوامل موثر بر زمان پیاده سازی  ERP یک مشکل مدیریتی است. در سال 2003 ، گروه هاکت تجاوزهای زمانی برای پروژه های IT  را در محدوده 24 تا 100 درصد گزارش داد. متون موجود با تمرکز بر روی پروژه های ERP ، گزارش داده اند که به طور کلی پیاده سازی ERP زمانی بیشتر از حد انتظار می گیرد. علی الخصوص ، 90 درصد از پروژه های ERP دیر به پایان می رسد و به طور متوسط ، زمان واقعی صرف شده در هر پیاده سازی ERP چهار برابر زمان برآورد شده بود. علاوه بر این ، تجاوز از زمان تا زمان تکمیل پروژه منجر به هزینه های اضافی می شود ، زیرا موفقیت پیاده سازی معمولا به تکمیل به موقع پروژه مرتبط است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر, دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی 2015-06-23T02:36:27+01:00 2015-06-23T02:36:27+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4364 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approachعنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعیدسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعیفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و
عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس  قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی 
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و  بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. 
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای  لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>
مقاله مقدمه ای بر آمار توصیفی, بررسی و راهنمای عملی 2015-06-23T02:33:08+01:00 2015-06-23T02:33:08+01:00 tag:http://odkolon40.mihanblog.com/post/4363 آق سنم سنم عنوان انگلیسی مقاله: An introduction to descriptive statistics: A review and practical guideعنوان فارسی مقاله: مقدمه ای بر آمار توصیفی: یک تحلیل و راهنمای کاربردیدسته: آمارفرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نماییدترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد._______________________________________چکیده ترجمه:این مقاله اثبات می کند که چرا پرتونگاران هم برای استفاده از کارهای پژوهشی دیگران و هم برا
عنوان انگلیسی مقاله: An introduction to descriptive statistics: A review and practical guide
عنوان فارسی مقاله: مقدمه ای بر آمار توصیفی: یک تحلیل و راهنمای کاربردی
دسته: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله اثبات می کند که چرا پرتونگاران هم برای استفاده از کارهای پژوهشی دیگران و هم برای انجام کارهای پژوهشی خودشان باید مفاهیم آماری ساده را درک کنند. هر قدر که تاکید بر اعمال مبتنی بر شواهد افزایش می یابد، فشار بیشتری به پرتونگاران برای تشریح پژوهش دیگران و مشارکت خودشان در پژوهش وارد می شود. در اینجا انواع مختلف داده ای که فرد ممکن است با آنها برخورد کند و همچنین راه های مختلف برای شرح داده مورد بحث قرار گرفته اند. علاوه بر این، اصطلاحات و روش های آماری مورد استفاده آمار توصیفی از جمله سطوح اندازه گیری، اندازه های گرایش مرکزی (میانگین)، و پراکندگی (گستردگی) و مفهوم توزیع نرمال توضیح داده شده اند.
این مقاله منابع مرتبط را بررسی کرده و فهرستی از نکات مهمی را که باید قبل از ادامه کاربرد روش های آماری مناسب در یک مجموعه داده و فراهم کردن یک واژه نامه از عبارات مربوطه برای ارجاع چک شوند فراهم می کند.
مقدمه
دشواری فهم آمار یکی از مهمترین موانعی است که پرستاران را از به کار گیری نتایج پژوهش در کارشان باز می دارد، که این نیز فرصت انجام اعمال مبتنی بر  شواهد پژوهش را محدود می کند. این مساله در دیگر بخش های پزشکی مانند پرتونگاری هم وجود دارد. پدیدآورندگان این مقاله قصد گرفتن مدرک تخصصی رسمی در زمینه آمار را ندارند. هدف اثبات این مسئله است محققان تازه کار یا کارکنان بیمارستان و متخصصینی که احتمالا در دوران تحصیل شان آموزش خاصی در زمینه آمار ندیده اند می توانند  با مراجعه به منابع مناسب به صورت خودآموز درکی از آمار به دست آورند. برای کمک بیشتر به خواننده، مولفان اصطلاحات آماری مرتبط و عناصر ابتدایی کاربرد آمار را معرفی خواهند کرد. لازم به ذکر است که اگر وظایف آماری پیچیده تر شد فرد باید ترجیحا قبل از شروع به جمع آوری داده با یک آمارشناس مجرب تماس گرفته و از وی کمک و نظر بخواهد تا تضمین حاصل شود که داده ای که می خواهد جمع آوری شود مناسب است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


]]>